mandag 20. oktober 2014

Bevegelsesglede

Den siste uka har jeg vært flink til å bevege meg. Jeg har gått i hvert fall 150 minutter i til dels raskt tempo, og det merkes. Jeg har nok ikke vært like flittig på "ikke-spise-dumme-ting"-sida, men jeg har ikke tatt den helt ut heller.

Resultatet er at jeg har gått litt ned fra forrige uke. I dag viste vekta 144,7 kg, 1 kg mindre enn forrige uke. Nå skal jeg bare ned mer enn 200 gram til neste uke, så er jeg back on track på vektsida. I tillegg var det måletid, og her er de vesentlige målene denne uka:
Midjemål: 150 cm (på stedet hvil siden sist)
Overarm: 39 cm (også på stedet hvil)
Hoftemål: 125 cm (ned 3 cm fra sist, men fortsatt 1 cm opp fra starten)
Lårmål: 75 cm (opp 2 cm fra sist, og opp 1 cm fra starten)
Brystmål: 124 cm (ned 2 cm fra sist)

Jeg synes ikke dette er så verst, tatt i betraktning at siste måned har stått stille.

Men det viktigste har vært at jeg virkelig har kjent på gleden ved å bevege meg siste uka. Det har sjelden vært et ork å traske rundt, og nå har jeg også kjøpt årskort på Drammensbadet. Jeg sitter på toget til Drammen nå, og gleder meg til å svømme en stund - og å belønne meg selv med sauna og boblebad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar