mandag 5. desember 2011

Julebordstid...

...burde jo innebære at det går til helvete med høye kneløft. Og ja, førjulstida er ennå ung, så jeg har en viss ærefrykt overfor de to ukene som er foran oss. Men foreløpig har mine bange anelser måttet vike for at alle hjerter i stedet kan glede seg!

Dagens vekt viste nemlig 121,3 kg - det er 0,1 kg mindre enn i forrige uke, og definitivt et tegn på at jeg har klart å holde en stabil vekt gjennom en krevende uke med to julebord. Jeg er fortsatt innafor banen for 3-månedersmålet, så jeg er veldig fornøyd nå. Så får vi se hva denne uka vil bringe - 2 julebord og noe attåt kan bli hardt det også. Enda godt jeg skal på spinning nå.

2 kommentarer:

  1. De porsjonene vi fikk på julebordet på lørdag virket å være skreddersydd for folk på slankern. :-)

    SvarSlett
  2. Stå på Christer! Du gjør en imponerende innsats!

    SvarSlett