mandag 8. april 2013

Framgang på noen fronter!

Siste uka har det stått ganske stille vektmessig - jeg er nå på 133,4 kg. Det er ikke så rart; det har vært en uke med hotellseminar og spesielle middagsaktiviteter. Jeg har likevel klart å komme i gang igjen med trening etter påskeferien, noe jeg er ganske fornøyd med. Ikke like fornøyd med at jeg har spist litt snop et par ganger, men jeg har i hvert fall klart å holde vekta sånn passe stabil siden sist uke. Da har jeg gått ned ca 1,5 kg siden jeg begynte på'n igjen.

Det som imidlertid er en veldig god nyhet, er at jeg har fått redusert midjemålet med 3 cm - fra 146 til 143 cm! Siden magefettet er det farligste, er jo dette veldig bra. Jeg bør klare å gå ned i vekt også, men i det minste har jeg nok fått en positiv helseeffekt siste måneden, og det er jo ikke så verst.

Jeg må altså stramme opp litt denne uka, men i det minste er det ikke vits i å bli nedfor over at det har gått litt treigt på vektfronten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar