onsdag 28. september 2011

Early in the morning...



De som kjenner meg vet at jeg ikke er noe utpreget morgenmenneske. Men jeg har en bekjennelse å komme med: Innimellom er det ganske deilig å stå opp tidlig. I dag for eksempel, sto jeg opp klokka fem. Jeg har selvfølgelig en plan med det - jeg har avtalt en spinningtime med Caroline klokka kvart over sju på Domus Athletica. Det betyr at jeg må ta banen her hjemmefra klokka 0618.

Det er deilig med sånne morgener av flere grunner. Jeg har fått lest litt mer i serien A Song of Ice and Fire, jeg har fått lest nyhetene (de oppdateres visst ikke så veldig midt på natta), og nå koser jeg meg med frokosten og litt blogging.

Men jeg må være forsiktig. Før jeg vet ordet av det hilser jeg på avisbudet på trappa, mens jeg hører på radio, drikker en kopp med te og vanner blomstene før soloppgang. Og sånn kan vi jo ikke ha det.

1 kommentar: