fredag 16. september 2011

Forkjøla

I dag våkna jeg og var helt gjennomsausa og tung i hodet. Jeg har fått en solid forkjølelse. Av erfaring og ut fra medierådene om hva man skal gjøre innså jeg at jeg burde ta det med ro, så jeg har vært hjemme fra jobb i dag, for å hindre at forkjølelsen varer lenger enn nødvendig. Jeg endte med å sove 11-12 timer, så det var nok ingen dårlig idé. Men det innebærer også at jeg må droppe trening i dag, og det liker jeg ikke. Etter den gode spinningtimen på onsdag var jeg kjempeklar for å følge opp med styrketreninga i dag, og jeg vet at det blir verre på mandag når jeg ikke har trent i dag. Men sånn er livet. Jeg får bare satse på at det ikke blir så mange runder med forkjølelse denne høsten og vinteren. Jeg vet at da er det ekstra tøft å holde det gående med vektnedgangen.

1 kommentar:

  1. Om du ikke får jobba med figuren i dag, så gjorde du i alle fall en fin figur på temakvelden i går kveld. Takk for innsatsen på tross av få deltakere og gryende forkjølelse.

    SvarSlett