mandag 26. mars 2012

Smågretten

Denne uka gikk alt så bra. Jeg jukseveier meg jo alt for ofte, så jeg hadde en idé om at jeg var på stø og trygg kurs mot fremgang. Så kom helga. Etter et par uker med god oppførsel, men altfor mye stress, så var det årsmøte i Oslo SV og landsmøtemiddag i Fantasiforbundet. Resultatet: Fråtsing. Ikke sånn kjempeoverdrevet, men nok til at jeg var tung i kroppen gjennom helga. Selv om jeg forsøkte å holde meg sånn passe på matta på søndag, så endte jeg altså opp på 118,9 kg i dag. Det er opp 0,6 fra forrige uke, og jeg har sprengt ramma for vektprogrammet. Skal jeg ha sjanse til å nå målet for 1. mai, så må jeg være veldig streng denne uka her, og ikke vike fra planen én dag. Sukk.

2 kommentarer:

  1. Hvis det hjelper, så har jeg ikke sett deg på et års tid før årsmøtet i helgen, og jeg syntes endringen var imponerende. Hold fram som du stevner, dette går veien.

    SvarSlett
  2. Takk! Får du mailet meg bildet du tok, forresten? ;-)

    SvarSlett