mandag 4. juni 2012

Mot alle odds

I dag var jeg oppriktig bekymra for hva vekta ville vise. Jeg har vært gjennom en litt hard uke, hvor kostholdet mitt har vært helt på styr. Lange dager med konferanse på jobben og diverse sommerfester og byturer har definitivt ikke trukket i riktig retning. Likevel: Da jeg gikk på vekta i dag viste den 115 kg! Det er ned 0,1 kg fra forrige uke, og det bør jeg altså være sabla fornøyd med. Jeg "juksa" nok litt med å spise litt lite i går, men jeg var faktisk ikke så sulten etter en stor burger på Mix-kiosken og en is fra McDonald's. Usunt, jeg vet det, men det er lov innimellom.

Enda mer grunn til å være fornøyd har jeg når jeg ser på midjemålet mitt, som jeg også skulle sjekke i dag. Det var 130 cm, ned 1 cm fra målet for 4 (og 8) uker siden. Det er jo vanskelig å se forandringer på seg selv fra dag til dag, men jeg ser nå tydelig i speilet hvordan kroppsfasongen min har endret seg. Det er enda en lang vei å gå, men det er lettere når det går framover hver uke - selv i sneglefart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar