mandag 18. juli 2011

Jeg tar utfordringen! (og en oppdatering)

Nå er det altfor lenge siden jeg blogga her, men jeg har tatt meg fullstendig fri. Ikke fra slankinga, men fra jobb og en del andre forpliktelser. Da har bloggen også fått lov til å være i limbo noen dager. Men nå er jeg altså tilbake!

Først en liten vektoppdatering - jeg vet at dere sikkert venter på hvordan det har gått med sommerutfordringen, men jeg kommer straks tilbake til den. Sist mandag veide jeg 130,9 kg. Det var 0,3 opp fra uka før, men ikke så galt, sett i sammenheng med stor vektnedgang før det. I dag veide jeg 130,4 kg, så selv om det har vært noen gode uker med hyggelige anledninger og dertil følgende mat og drikke, så har jeg altså klart å gå ned i vekt, og er nå på det laveste punktet så langt i Slankekorpsets historie. Jeg ligger fortsatt innafor banen for å nå delmålet mitt 15. august på 129 kg.

Mange engasjerte seg i Sommerutfordringen, og jeg hadde som kjent fire forslag inne: Nordmarka fra Hadeland til Rådhusbrygga, trappene på Oslo plaza, yoga i Frognerparken og body pump på Skullerud sportssenter. Den suverene vinneren i avstemningen her var Nordmarka på langs. Det betyr at jeg skal få gleden av å bruke en (lang) dag på å komme meg fra Hadeland til Rådhusbrygga til fots. Datoen kommer jeg tilbake til, jeg må jo finne ut om forslagsstiller Erik Lundesgaard er mann for sitt ord og har tid til å stille opp i løpet av disse to ukene, og i tillegg må det praktiske ordnes. Men jeg håper du har lyst til å ta utfordringen sammen med meg. Er vi flere som går, så blir det hyggeligere og også lettere å holde hverandre i gang!

Men ikke nok med det! Jeg har funnet ut at det er for fristende ting ved alle utfordringene. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve å gjennomføre dem alle. Nordmarka er bankers, og den store happeningen, men de andre utfordringene må være mulig å få til. Du er selvsagt invitert med på dem også, når jeg har klart å fastsette datoer for dem!

1 kommentar:

  1. Jeg blir med og går trappene i plaza (så lenge jeg kan ta heisen ned....)!

    SvarSlett