onsdag 3. august 2011

Støl som h****te

Dette er altså høyrebeinet mitt. En del av det, i det minste.
Jeg tror aldri jeg har vært så støl i mitt liv som jeg er etter mandagens treningsøkt. Jeg kjente meg bare veldig sliten mandag kveld, men i går var det ille. Jeg gikk fra Ullevål til Storgata, og et par ganger underveis sviktet høyrebeinet mitt litt. Særlig lårmusklene (på alle kanter) var håpløse. I dag er det nesten verre. Jeg har kjempevondt, men jeg merker at jeg til gjengjeld har mer kontroll over musklene enn i går, selv om jeg sliter med å sette meg, reise meg, gå trapper og generelt bevege meg.

Siden jeg skal gå kjempelangt på lørdag, så har jeg konkludert med at jeg må droppe dagens normale trening, og heller ta en rolig gåtur til Majorstua etter jobb. Jeg tror det er greit å være i bevegelse, siden jeg ikke tror jeg har pådratt meg noen skade som skulle tilsi noe annet. Men jeg håper at jeg snart får den normale kroppen min tilbake :-)

3 kommentarer:

  1. Hvis det er noen trøst, blir jeg også sånn i beina når jeg starter opp igjen etter litt treningsopphold. Dette går over - stå på! (Egil Engen)

    SvarSlett
  2. Og det hjelper å bevege musklene når man er støl, så gåturer gjør sikkert bevegelsen lettere!

    SvarSlett
  3. Go Christer

    Er så stolt av deg, du imponerer i hvor displinert og ærlig du har vært under denne tida. Vi backer deg 100 % Christer !! hilsen Frode, Vaida og Johannes

    SvarSlett