onsdag 17. august 2011

Til krampa tar meg!

Nå er jeg endelig inne i den rutinemessige treningstralten igjen: Styrke mandag, spinning onsdag, styrke fredag (bare vent og se!). Selv om jeg fortsatt var støl etter styrke på mandag, så gikk jeg på spinning i dag. Og det var veldig deilig! Sykkel intervall på Centrum athletica sto på programmet i dag. 60 minutter med "å ta det til neste nivå". Og det gjorde jeg. Rett på slutten merka jeg at jeg begynte å få krampe i venstre leggen. Heldigvis kom det en kort pause jeg kunne bruke til å slappe litt av, og sykle med leggen litt "lengre" - og da kom jeg i mål. Men det var deilig!

Jeg merker at jeg savner trening når jeg ikke får gjort det - og det er en stille revolusjon i mitt liv. Herlig!

1 kommentar:

  1. Nei alle som driver med det har sagt at det både er deilig og vanedannende... Stå på! :)

    SvarSlett