mandag 16. juli 2012

Den vanskelige ferien slår til

Jada, 116,2 veide jeg i dag - opp 0,3 kg fra forrige uke. Det betyr at jeg har gått opp i vekt 2 uker på rad, og veier nå 1,6 kg mer enn jeg gjorde i begynnelsen av juni. Jeg innser at 3-månedersmålet mitt er fullstendig urealistisk nå - det var ca 111 kg til 1. august. I stedet må jeg forsøke å klare å holde en stabil vekt rundt 115 kg gjennom ferien, og så kan jeg begynne på ny frisk i august. Dette er den samme strategien som fungerte sånn tålelig greit rundt juletider.

Det er rett og slett både vanskeligere å holde igjen og å telle kalorier. Jeg har funnet ut at det viktigste er å få bedrevet fysisk aktivitet, så i dag skal jeg på en times spinning intervall-time på Domus Athletica kl 16. Hvis du har lyst til å være med, så ring meg ;-)

I morgen skal jeg skrive litt om kanoturen jeg var på i forrige uke - det er jo strengt tatt på tide. I tillegg skal jeg da lansere timeplanen for sommerutfordringene, så du kan slenge deg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar