mandag 16. januar 2012

Samling i bånn!

Siste uke har vært litt "samling i bånn" for meg. Jeg har måttet knipe noen spirende uvaner i fødselen etter jula. Det er ikke store ting - jeg har måttet kjøre gjennom hele treningsopplegget mitt på fredag; jeg har passet på å registrere kalorier litt mer nøyaktig (selv om jeg ikke er fanatisk); og jeg har klart å holde meg unna småfristelser. Det har hjulpet! Nå er jeg mer i nærheten av sporet jeg skal være på igjen. Jeg ligger langt etter skjema for 1. februar, men det får ikke hjelpe. I dag veide jeg nemlig mindre enn jeg har gjort noen gang siden Slankekorpset startet 14. mars 2011, og det er jeg stolt av - selv om det er med en margin på 0,1 kg. Og det beste er kanskje at midjemålet har gått ned 1 cm også!

Dagens vekt var nemlig 121,1 kg, og midjemålet 135 cm. Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar