mandag 6. juni 2011

Ikke verst

I dag målte jeg både vekt og livvidde. Livvidden måler jeg bare hver 4. uke, siden den bruker litt tid på å endre seg.

Jeg frykta jo at vekta skulle gå helt ad undas - før helga hadde jeg gått opp 0,7 kg, og så skulle jeg ned til Sørlandet. Min frykt for Sørlandet var ganske berettiga - både fredag og lørdag spiste og drakk jeg nok mer enn jeg burde. Men hva skal man gjøre? Det er jo så trivelig på Sørlandet, og særlig når man besøker SV i Agderfylkene!

Heldigvis ser det ut til at det ikke skjedde mye til skade. Vekta stansa på 133,9 - 0,5 kg opp fra forrige uke. Med tanke på at jeg gikk ned omtrent 2 kg uka før, så er det faktisk helt ålreit. Jeg må bare sørge for at denne uka ender med nedgang.

Livvidden var også ganske bra - 144 cm, ned én cm på fire uker. Jeg måler jo der livvidden er som verst - 2 cm over navlen - og der vil jeg tro at forandringene går treigest også. Der sitter det farligste fettet. Så at det skjer endringer der, om enn i bedagelig tempo, er virkelig noe å rope hurra for!

2 kommentarer:

  1. Keep up the good work, Christer! Beste hilsener fra Brussel

    SvarSlett
  2. Imponerende hvor bra du har holdt deg til planen!

    SvarSlett