torsdag 16. juni 2011

Ny konkurranse: Sommerutfordringen!

Nå nærmer sommeren seg, og jeg merker at vektreduksjonen går saktere, som tidligere sagt. Gjennom ferien kommer det til å bli krevende å holde løpet gående, fordi alle rutiner går til helvete og det er mye fristende mat og drikke og sosialt samvær. Derfor er det på tide å tenke nytt og kreativt på hvordan sommeren kan møtes, og da tenkte jeg at du kunne få hjelpe til! Velkommen til Sommerutfordringen!

Jeg vil rett og slett at du som leser denne bloggen skal gi meg en utfordring, som jeg skal ta. Utfordringen skal være en ny aktivitet jeg skal gjøre, som kan stimulere både treningsglede og -lyst. Siden jeg ikke kan gjøre alt mulig, så vil jeg at du skal sende inn ditt forslag til meg, på christer.gulbrandsen@gmail.com. Jeg vil velge ut de 5 beste utfordringene, og la leserne stemme fram den utfordringen jeg til slutt skal ta. Vinneren skal være med meg og gjennomføre utfordringen, og om nødvendig veilede meg gjennom den.

Ikke hva som helst er aktuelt, selvfølgelig. Det er noen minimumskrav utfordringen må tilfredsstille:
1. Den må være billig eller gratis.
2. Utfordringen må være tilgjengelig i Osloområdet.
3. Det må være lave utstyrskrav.
4. Du må kunne være med.
5. Aktiviteten må gjennomføres i løpet av juli måned.
6. Ekstremsport er ikke aktuelt.

Fortrinnsvis bør aktiviteten være noe som kan gjennomføres relativt ofte.

Synes du dette høres gøy ut? Send inn forslaget ditt nå! Fristen for forslag er ved utgangen av neste uke, dvs. 26. juni.

2 kommentarer:

  1. Jeg er jo ingen tilhenger av hard fysisk aktivitet, men skal prøve så godt jeg kan: Min utfordring er å gå trappene opp til 34. etg på Oslo Plaza og drikke noe kalorifattig på toppen :)

    SvarSlett
  2. Dette er mer en ide til valgkampen men læll: du, jeg og Kenneth reunion dør til dør minus heis i Thorvald Meyers gate 16. ( Googlemap adressen så skjønner du hva jeg mener )

    SvarSlett