onsdag 11. mai 2011

Ulverytternes Venner

I dag vil jeg slå et slag for noen organisasjonsfolk som er helt fantastiske: Laivgruppa Ulverytternes Venner. De arrangerer en laiv jeg skal på fra i morgen ettermiddag - Tinget. Disse folka er mine gode venner, og lager fabelaktige laiver.

I tillegg er de veldig omtenksomme. Når jeg nå skal på laiven, så har de "gone out of their way" for å sikre at kosthold og slikt er så godt informert om på forhånd at jeg kan slippe å bekymre meg for hvordan det vil gå med slankinga i helga. Siden de stort sett stiller med tradisjonell husmannskost, så vil det nok gå bra - jeg må bare passe på porsjonsstørrelsene mine.

Skal man på laiv og driver og slanker seg, så kan man altså stole på at Ulverytternes Venner vil være bevisste og forsøke å tilrettelegge for deg. All honnør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar