mandag 30. mai 2011

10 kg-merket er passert!

Vekta i dag brakte en gladnyhet. Der forrige ukes måling var et "tilbakeslag", så er kursen gjenoppretta i dag. 133,4 kg veide jeg, noe som er 10,5 kg ned fra da jeg begynte med Slankekorpset. Det er 1,9 kg ned fra forrige uke, men 1 kg ned fra vekta for to uker siden - så i snitt har jeg gått ned 0,5 kg i uka. Det er helt perfekt!

Jeg har klart å prioritere trening i en ellers trang uke, og selv om jeg ikke rakk spinning, så har jeg altså likevel klart å holde meg såpass i skinnet ellers at det har ført fram. Denne uka blir også krevende i forhold til trening. I dag skal jeg for eksempel i generalforsamling i borettslaget kl 1800 - jeg får stålsette meg; de som kjenner meg vet at jeg har lite til overs for hvordan styret her driver sakene våre, men jeg skal nøye meg her med å si at jeg kommer til å trenge endorfinene etter trening for å komme meg gjennom møtet, så jeg får se å finne tid til trening. Fysioterapeuten har gitt meg streng beskjed om å kutte noe på lengden av styrketreninga, og heller prioritere noe mer stabilitetstrening én gang i uka og kun styrke den andre gangen.

Onsdag rekker jeg nok spinning, men hvordan jeg skal få tid til styrke på fredag er et åpent spørsmål. Jeg skal ned til Kristiansand for å hjelpe Vest-Agder SV med sitt valgkampseminar. Men det går vel på et vis - alt går bare man har vilje!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 kilo i minus! Du er steike flink :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Fredag ettermiddag kan du trene styrke sammen med meg på Elixia i Kristiansand :-)

    SvarSlett
  3. Jøss, Christer! Du imponerer :D Stå på!!! Hurramjau fra Beate

    SvarSlett
  4. 10,5 kg er veldig imponerende! Gratulerer med en fantastisk innsats.

    SvarSlett
  5. Kjempebra jobbet Christer, stå på!!!!

    SvarSlett