mandag 18. april 2011

Hui hvor det går! (og et svar)

Vi begynner med svaret på gårsdagens Tjukkasnøtter. Ingen klarte det riktige svaret av de to som forsøkte. Det ser ut som drikkevarene skapte den største forvirringen. Tsk, tsk!



I dag er det mandag, så jeg har også veid meg. Resultatet var skremmende bra, selv om vi tar høyde for at jeg i påsken sover noe lengre og veier meg noe senere på dagen som følge av det. 138 kilo veide jeg nå. Det betyr at jeg tilsammen har gått ned 5,9 kilo siden 14. mars, eller på fem uker. Selv med to stillestående uker har jeg i snitt gått ned 1,375 kilo i uka, og det er godt over det som er å anbefale. Jeg antar at det har å gjøre med at jeg veier ganske mye i utgangspunktet, og regner med at det kommer til å bremse seg selv etter hvert, så jeg er ikke så veldig bekymra. Jeg spiser det jeg skal, og treffer forbausende ofte rett fordeling mellom karbohydrater, fett og proteiner (etter vanlige norske kostholdsråd, og nei, vi skal ikke ha en diskusjon om det på denne bloggen).

Nå skal jeg straks av gårde og trene litt, og hvem vet - kanskje det blir utgangspunkt for nye Tjukkasnøtter? Følg med!

1 kommentar: