onsdag 13. april 2011

Jeg - en politiker?

Jeg og leiaren er klare for å ta Alna bydel med storm! Fotograf: Stig Weston
I vår har det blitt tatt politikerbilder av meg. Det er en forunderlig opplevelse å skulle være et "medietryne" og fronte partiet lokalt i bydelen i den kommende valgkampen (sammen med de andre bra kandidatene fra lokallaget mitt). Du blir liksom litt ekstra selvbevisst av det. Det er lett å titte på sånne bilder med et kritisk blikk og se alt jeg skulle ønske jeg hadde gjort annerledes, særlig når du er vant til å ha et selvkritisk forhold til eget utseende. Det er ofte jeg misliker å se bilder av meg selv, nettopp av den grunn. Men faktisk synes jeg de ble ganske fine! Eller hva sier du?

Alna SVs ungdomskandidat Andreas Sæbø, Oslo SVs ordførerkandidat Marianne Borgen, meg og 2. kandidat og lokallagsleder Ingunn Gjerstad. Fotograf: Titus Tenga

Fotograf: Stig Weston

Alna SVs toppkandidater. Fotograf: Hilde Maisey

Fotograf: Hilde Maisey


Lystig stemning i Alna SV! Fotograf: Hilde Maisey

5 kommentarer:

  1. Bildene ble skikkelig fine, Christer! Gleder meg til å se de hengene nedover høyblokkene dine:)

    SvarSlett
  2. Disse var veldig bra! Med et mulig unntak for det andre ovenfra. Dere ser lut-skuldra ut og lyset er ikke helt på plass.

    Men de andre er glimrende bilder. Ikke for alvorlige, ikke for tøysete.

    SvarSlett
  3. Nr 2 er tatt på impuls under nominasjonsmøtet vårt :-) Resten er tatt av profesjonelle fotografer.

    SvarSlett
  4. Pinlige skrivefeil må nesten korrigeres...hengende, mente jeg selvfølgelig. Uansett- superfin, var du!

    SvarSlett