fredag 19. august 2011

Halve Norge på slanker'n!

Jepp, det er overskriften på side 18 og 19 i dagens Dagblad. Og hvem er vel bedre til å pryde en sånn sak enn dirigenten i Slankekorpset - undertegnede! Sommerutfordringen ble til en fin case for Dagbladet, og jeg er veldig fornøyd med saken!

Faksimile: Dagbladet 19.08.2011. Klikk på bildet for å se større versjon!
Sånne saker kan lett bli pinlige, men her føler jeg meg behandlet med respekt og verdighet i en sak som ikke er særlig spekulativ og heller har et edruelig syn på slanking (selv om forsida på Dagbladet selvfølgelig var tabloid og spekulativ - men det er liksom jobben deres). Skulle jeg utsette noe på saken, så er det at slankekorpset sin adresse ikke er nevnt ;-)

4 kommentarer:

  1. Navnet ditt kan googles, Christer :) Dessuten klarte du på en utmerket måte å nevne at du er førstekandidat for Alna SV :)

    Flott artikkel!

    SvarSlett
  2. Kjempe bra Christer!! :D Flott reportasje :)

    SvarSlett
  3. Enig i at bloggadressen burde vært nevnt, jeg ble nemlig nysgjerrig - heldigvis fant jeg deg med Google :)

    SvarSlett
  4. Hei gammle kjenning! Jeg gikk ned i fjor høst 15 kg ned til 100, med hjelp av Ali pilla, trening og ved å kutte ut brus. Så i januar og frem til to uker siden fikk jeg store smerter ca. Hver 20 kveld, kutta ut Ali pilla oppsøkte lege. Men uten at de fant ut hva. Redt før sommer ferien nytt anfal og innn til fastlegen som mente det ikke Betød noe og syns jeg var for feit og ville ha meg på fedon kuren til dr.Sofie Hexberg, et anfall til avist både av legekontor og legevakt endte opp med akuttinnleggelse på Ahus med svært innfesert galleblære, opperAsjon, og masse antibiotika . Det har meao vært gallesteins anfall jeg har hatt og som så har fått gå så ille at det ble infeksjon. Nå etter sykehuset er jeg nede 5 kg til. Og er på 94,3. Men en unødvendig hard måte å slanke seg på.

    Lærdommen er å ikke slanke seg for fort,fortere en kroppen henger med, hold dett borte fra allie pilla, gjør det som funker, mer muskler forbrenner mer, kut ut brus , bevege seg og bruke huet :-) lykke tull alle som slanker seg. Mvh. Torbjørn Sydnes

    SvarSlett