mandag 5. mars 2012

Hei, hvor det går!

Good news, everyone! Nok en gang kunne jeg gå triumferende av badevekta i dag morges! Nå viste den 118,2 kg. Helt siden jeg begynte på nåværende program 1. februar har jeg klart å få til nedgang hver uke, og det er en helt nydelig følelse. Det er som om jeg kan kjenne at kroppen smalner og at energien øker. At det har blitt vår hjelper nok også på godfølelsen i kroppen. Som jeg skrev på lørdag, så merker jeg av og til at det er hardt, og det er vel kanskje fordi jeg prøver å være ekstra disiplinert at det går så bra nå. Det betyr ikke at jeg ikke koser meg, men jeg koser meg sånn akkurat passe, og holder meg unna de farligste tingene. Går det sånn, så blir det en mye hyggeligere badesesong i år!

2 kommentarer:

  1. Fedt Christer, kunne forestille meg at de runde målene (under 120) motiverer litt ekstra, stå på!

    Håper ellers alt går bra med deg. Skal du på LS til helgen?

    SvarSlett