mandag 28. mai 2012

Nedover igjen!

Det har løsna litt igjen - jeg gikk ned 0,4 kg fra forrige uke til i dag; vekta viste 115,1 kg da jeg gikk på den nå. Det er ikke dårlig, med tanke på at jeg var på en Grand Prix-fest med en matorgie av en annen verden på lørdag (men jeg var ekstra flink i går, da). Det kan jo også hende at det gikk ekstra bra fordi jeg sto opp litt seint i dag. Men uansett: Jeg er på vei nedover igjen, og selv om jeg ligger en halvkilo over banen for tremånedersmålet, så bør jeg være ganske fornøyd. Jeg kan imidlertid ikke hvile på mine laurbær: Nå skal jeg ut i skogen og sykle meg en tur!

1 kommentar:

  1. Motiverende blogg, skal bli spennende å følge deg videre :) Bra det har løsnet, er så demotiverende når man er flink, men ikke får noen uttelling...

    SvarSlett