mandag 18. juni 2012

Opp igjen...

115,6 kg var det vekta viste i dag, og jeg er satt omtrent en måned tilbake. Det er ganske kjipt, men det er ikke vanskelig å forstå hvorfor. Jeg har hatt noen stressende uker hvor det har vært vanskelig å få trent og spist normalt, og jeg har i tillegg vært veldig sosial. Jeg kjenner igjen mønsteret, og vet at jeg må knappe inn nå. Det er utrolig kjipt, fordi det har vært så deilig å bare senke skuldrene og spise og drikke i godt lag med venner uten tanke for morgendagen. Akkurat som desember er hardt, med alle sine julebord, så er juni en hard måned også. Hele sommeren er egentlig hard, sånn sett. Men det er viktig for meg å klare dette, så det er bare å sette klutene til og bli flinkere til å telle kalorier og ikke gjøre dumme ting (for vekta)...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar