mandag 13. januar 2014

Pangstart!

Da er den første (og letteste) uka over, og jeg har gått ned 1,9 kg til 143,3. Det er en pangstart! Jeg har gått minst 5 km tur 5 av 7 dager, og de to resterende dagene har jeg henholdsvis jobbet meg god og svett på jobben og svømt i 45 minutter. Jeg har spist normalt, men holdt meg til 2500 kcal. Jeg har ikke følt meg sulten eller tom for energi, men har tvert i mot klart å spise meg mett. Det mest utfordrende er søtsuget, og ennå er det litt utfordrende å presse seg selv ut på tur. Samtidig har jeg fått meg ny app - mapmywalk - som enkelt og greit sporer turen min og gir meg relevant statistikk tilbake. Det er litt motiverende når du ser hvor fort du går gjennom løypa, hvor du har gått, hvor mye stigning du har hatt til sammen og så videre.

I tillegg har jeg oppdaget at en ny blogg som viser hva du kan oppnå med god motivasjon: Carine, ei venninne av meg, brakk nakken i fjor sommer, og har nå begynt å blogge om sine erfaringer på plutseligrullestol.blogg.no. Anbefales virkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar