torsdag 2. juni 2011

Ball i buffeten

Studentparlamentet ved Høgskolen i Oslo hadde sommerfest (og gravøl pga sammenslåing) i går. Invitert i egenskap av ordstyrer dro jeg dit etter spinningtimen min. Jeg var selvfølgelig da ganske sulten, og er usikker på om det var en god idé.

Det var fryktelig hyggelig der, og baren i Bokcafeen på Chateau Neuf hadde mye godt øl. Dermed tok jeg meg et par øl mer enn planlagt. Det som også var en utfordring, var den gode buffeten til Neuf catering. Der var det mye godt, så jeg tok liksågodt to runder.

Jeg merka da jeg gikk på vekta i dag at det ble sånn - opp en halv kilo fra gårsdagen. OK, jeg vet jeg ikke skal veie meg hver dag, men jeg var nysgjerrig...

Jeg får satse på at jeg klarer å holde styringa i helga, når jeg skal på Vest-Agder SVs valgkampsamling i Kristiansand og skolere. Det kan bli tøft det også. Kryss fingrene for meg!

1 kommentar:

  1. Det er bedre å gå litt saktere ned og ha et hyggelig liv. Stå på!!

    SvarSlett