mandag 4. juli 2011

Det går nedover her i verden!

I dag var det tid for både veiing og måling. Livvidden skal jeg måle bare hver fjerde uke, siden det tar tid for den å forandre seg. Vekta landa på 130,6, 0,2 kg ned fra sist uke. Det er ganske bra, tatt i betraktning at jeg gikk ned godt over en kilo uka før det igjen. Men de virkelig gode nyhetene var livvidden!

Jeg har hatt følelsen av at det har gått ganske treigt med midjemålet mitt. Når jeg ser på grafen over målene mine, så ser jeg at det ikke helt stemmer:
Faksimile: vektklubb.no
Dette bildet viser utviklingen i midjemålet mitt de siste 8 månedene. Toppunktet på 151 cm er registrert 14. mars, da jeg begynte med Slankekorpset. Siden da har det gått jamnt utover, med til sammen 9 cm nedgang. Jeg må ha lov til å si meg fornøyd med det! Magefettet er det farligste, og at midjemålet synker, betyr at det blir mindre av det. Selv om jeg har litt følelsen av at magen egentlig bare blir "slappere", i den forstand at "hengebuken" virker som den ligger lavere i terrenget enn før, så er det ingen tvil om at jeg har blitt mye sunnere.

Jeg går nå inn i siste uka på jobb før jeg tar ferie. I morra legger jeg ut avstemning om hvilken sommerutfordring jeg skal ta i ferien. Følg med da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar