mandag 19. september 2011

Ikke som forventet

Den siste uka har jeg vært ute av lage. Valgkampen var en skikkelig energiutladning, og valgdagen var lang, hard jobbing som stemmestyreleder. Ikke rart jeg ble forkjøla. I tillegg har jeg bare fått trent én gang, og jeg synes selv at jeg har slurva fælt med maten. I går spiste jeg for eksempel kaker og ost borte, og jeg har ikke telt kalorier så forferdelig nøye. Jeg grua meg derfor til å gå på vekta i dag.

Tror du ikke jeg fikk en positiv overraskelse? Vekta viste 125,2 kg - 0,7 kg ned fra forrige uke. Jeg ligger godt foran banen for å nå novembermålet; faktisk enda mer foran enn jeg har gjort i hele denne målperioden fra 1. august!

Nå blir det viktig ikke å hvile på mine laurbær - her må grepene uansett tas, fordi jeg føler at jeg er nære ved å skli ut likevel. Det er ikke noe dramatisk - jeg må bare tilbake til den gode tralten. I dag rekker jeg ikke trene på grunn av flere møter, men i morgen skal jeg gå en tur, og på onsdag skal jeg få tatt en skikkelig styrkeøkt, tenker jeg. Og så skal jeg være flinkere til å registrere hva jeg spiser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar