onsdag 14. september 2011

Mestringsrus

Jeg begynner å bli menneske igjen etter valget. Valgkampen og ikke minst stemmestyrejobben var hard, og valgresultatet var kjipt, om enn ikke uventa. I et par dager har jeg vært slapp og sliten, og lite motivert for å være flink med mat og trening.

I dag bestemte jeg meg for at det måtte jeg endre på. Jeg hadde ufattelig lite lyst, men klarte nå til slutt å karre meg på spinning - sykkel 2 - på Domus Athletica, i ettermiddag. Og det endra alt. 60 minutter med spinning var den vitamininnsprøytinga jeg trengte! Jeg klarte å holde intensiteten oppe høyt nok til at jeg tok meg ut, men fikk samtidig holdt igjen nok til at jeg kom meg gjennom hele timen uten å sprekke. Det er noe jeg har blitt flinkere til enn før, og det er en god følelse. Jeg mestrer trening nå - og det blir man litt rusa av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar