mandag 17. september 2012

Framgang igjen - forhåpentligvis

I dag viste vekta mi 118,7 kg - ned over 1,5 kg fra forrige uke. Det er bra, men jeg har hatt et berg- og dalbanemønster siste måneden som har beveget seg gradvis oppover. Det er på tide å snu det.

Jeg er bra i foten igjen og klar for spinningtime i kveld, men det er ikke så mye bevegelsen det har stått på, som motivasjonen til å spise riktig. I tillegg til det jeg har sagt tidligere om at jeg er for flink til å utnytte "anledninger" som påskudd til å spise for mye, så har jeg også vært for lite flink til å spise mindre og ofte. Dermed er jeg skrubbsulten når kvelden kommer og putter i meg for mye. Det er nok konsekvensen av å ha begynt i en ny jobb som er kjempespennende, og som dermed suger meg helt inn. Nå som jeg også skal forberede disputas og prøveforelesning er det ekstra viktig at jeg klarer å holde motet og motivasjonen oppe. Jeg må sparke meg selv bak litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar