mandag 29. september 2014

Inn i høstferien på rett kurs!

Da er det måledag igjen! Jeg skal innrømme at jeg ikke har telt veldig nøye hver dag i uka som har gått, men jeg er ganske sikker på at jeg har truffet stort sett hver dag. Resultatet er at jeg har gått ned ytterligere 0,4 kg, til 144,5 kg. Det betyr at jeg ligger akkurat på banen for å gå ned 5 kg på tre måneder.

I tillegg har jeg målt noen andre ting i dag:
Midje (2 cm over navlen): 152 cm - ned 2 cm fra sist.
Overarm: 39 cm - ned 2 cm fra sist.
Hofte: 128 cm - opp 4 cm fra sist (antakeligvis litt målefeil).
Lår: 73 cm - ned 1 cm fra sist.
Bryst: 126 cm - ned 7,5 cm fra sist.

Med unntak av midje målte jeg alt det andre 28.07. Midjen målte jeg 28.07 og 25.08, og jeg har nå totalt gått ned 5 cm rundt midjen. Det er storveis!

Jeg gikk også en lang tur rundt Nøklevann sammen med en god venn denne uka. Det var deilig å gå litt lengre og holde koken oppe et par timer - det er lenge siden sist. Jeg betalte for det ved å få blemmer og bli sår under føttene, så det tok et par dager før jeg klarte å gå til toget igjen. Likevel - det ga mersmak!

Jeg tror jeg får lagt inn litt fysisk aktivitet i høstferien også, selv om jeg trenger å ha det litt sløvere - litt lavere tempo denne uka.

Vi skal legge ut bilen jeg har hatt på Eidsvoll Verk til salgs i dag, og jeg håper jeg får solgt den relativt raskt, slik at jeg kan kjøpe ny (og billigere) bil til å ha der. Så lenge jeg ikke har bil der, må jeg kjøre tur-retur Drammen selv, og det blir det mindre fysisk fostring av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar