fredag 1. april 2011

Kakedrømmer

I natt drømte jeg mye rart (jeg gjør vel generelt det). En av drømmene, eller en episode av drømmene, var en bursdagsfeiring. Jeg tror det var min bursdag (den er ikke før i juni, for øvrig). Og til bursdagen min var det bakt kake. Antakeligvis gulrotkake, med glasur i ulike pastellneonfarger. Jeg hadde ikke noe valg. Det var jo kake laget spesielt til meg! Så jeg måtte spise. Det var ubehagelig, så jeg tror det var et mareritt.

Årsaken er nok at jeg har blitt tilbudt kake på tre ulike anledninger denne uka - to på jobben og en på velferdstingsmøte. Jeg ante et snev av kakelyst på velferdstingsmøtet i går, men ellers har jeg ikke hatt lyst på kake. Så det hele var litt selsomt å drømme om.

2 kommentarer:

  1. Dette er en interessant tråd å følge: hvordan kommer slankingen til å forandre drømmene dine? Vil grønnsakene begynne å snakke med deg eller enda bedre begynne å synge og danse i et Broadway-musical nummer?

    SvarSlett
  2. Har hatt tilsvarende om røyk etter at jeg slutta. Når den gode livstilen er godt etablert og trivselsvekt er på plass, så er der rom for små kakestykker innimellom.

    SvarSlett