mandag 2. mai 2011

Rykk og napp

Jepp, da befant jeg meg atter en gang på det jeg velger å tro er et slags "konsolideringsplatå". Som de fleste nå sikkert har skjønt, er mandag veiedag, og dagens fasit ble 137 kg. Det utgjør en oppgang på 0,2 kg. Men jeg velger foreløpig ikke å bli frustrert. Du husker kanskje at jeg sto stille rundt 140 kg for et par-tre uker siden. Da hadde jeg gått ned veldig fort i ukene før. Det samme tror jeg skjer nå. Kroppen trenger tid til å ta innrette seg på ny vekt etter å ha gått ned rundt 3 kg på to uker. Uansett ligger jeg godt an i forhold til skjema:
Faksimile: VGs vektklubb
Målet er 135 kg 1. juli, og det bør jeg ha gode forutsetninger for å klare. Der jeg ligger nå er omtrent der jeg skal ligge 1. juni.

Jeg vet at helga bringer Oslo SVs kandidatsamling på Vettre hotell i Asker. De pleier å ha god mat, så jeg må virkelig holde meg i skinnet. Det blir den kanskje tøffeste utfordringen hittil.

2 kommentarer:

  1. Stinn av imponasje er jeg. Merkelig hvor spennende det er å lese om noen som behersker en disiplin man selv ikke har.

    SvarSlett
  2. Og jeg tror du har helt rett i hele stabiliseringsgreia. Små variasjoner i tallet på vekta kan ha så mange årsaker, - neste uke blir nok andre boller.

    SvarSlett