mandag 16. mai 2011

Utfor stupet!

Hei å hå! I dag ramla jeg nedover til 134,4 kg. Det betyr at jeg har nådd vektmålet mitt for inneværende kvartal (135,4) halvannen måned før tida. Det er gøy, men også litt skremmende. Ikke minst er det overraskende, siden jeg trodde laiven jeg var på ikke akkurat kom til å virke slankende. Men det gjorde den altså.

Nå kan jeg starte nytt vektprogram, sier vektklubb.no, men jeg er litt usikker. Skal jeg virkelig forrykke mitt fine skjema, med fire kvartaler i året? Alternativet er kanskje å hvile på mine laurbær, og det kan vi jo ikke gjøre. Så da blir det nytt mål: 5 kg 13 uker fram i tid.

Yeah!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer!
    Fikk se bilder fra laiven i gårkveld, det var sikkert vekten av alle smykkene dine som gjorde det ekstra utslaget ;-)
    Stå på videre!

    SvarSlett
  2. Fungerer vektklubb.no for deg? Har testet det før, men...

    SvarSlett
  3. Jeg syns det fungerer veldig godt, men det er jo bare et verktøy. Jeg har sprukket flere ganger med det opplegget også, men det handler jo mye om både meg selv og om verden rundt meg.

    SvarSlett
  4. Du gjør det veldig bra. Topp innsats, Christer! Sees på domus :)

    Hilsen representant Hovland :)

    SvarSlett