mandag 20. februar 2012

En stor dag!

I dag har jeg nådd et av de viktigste og største delmålene mine: Jeg har kommet meg under 120 kg. Dette er symbolsk veldig viktig for meg. I militæret veide jeg 120, og jeg er rimelig sikker på at det er det laveste jeg har vært i voksen alder. Da vekta i dag viste 119,3 kg var det altså grunn til jubel! Siden det verste har jeg nå gått ned 32,7 kg - siden Slankekorpset begynte 14. mars har jeg gått ned 24,6 kg.

Takk til alle dere som har støttet meg så langt! Det har vært veldig motiverende med all den positive oppmerksomheten - det har bidratt til å holde motet oppe i perioder hvor det har vært fristende å gi seg!

Det er fortsatt mye som gjenstår, og jeg kan ennå bare handle begrenset med klær i en vanlig klesbutikk. Første mål nå er å komme meg under 116 - når jeg har klart det, så vil jeg ha lavere BMI enn jeg har hatt noen gang etter at jeg ble utvokst! Jeg håper du fortsatt er med på seilasen!

8 kommentarer:

  1. Gratulerer Christer. Da er det vel snart på sin plass med et møte igjen på Eat Nydalen. Lenge siden sist nå... Thor-Erik

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Christer! Veldig stolt av deg! Det vises og det likes :) Stå på, sender positive tanker til deg, så du får fortsette i samme god-spirit :)
    Hilsen Kremena

    SvarSlett
  3. Imponerende Crhister!

    SvarSlett
  4. Keep up the good work! Veldig imponerende!

    Følger med fra utlandet
    finn

    SvarSlett
  5. Så utrolig bra, Christer!!! Stolt av deg :D

    SvarSlett
  6. Veldig bra - gratulerer!
    Christoffer

    SvarSlett