tirsdag 10. juli 2012

Den harde sommertida

Det er kanskje litt uvant at jeg ikke oppdaterer denne bloggen før en tirsdag i 15-tida, men jeg har altså hatt litt ferie. Jeg var på en fantastisk hyttetur på Sørlandet i helga, og var ikke hjemme før mandag ettermiddag - og da bar det rett ut på en fabelaktig kanotur i Østmarka som jeg skal skrive mer om senere. Resultatet var dermed at det ikke var mulig å føre inn noen ny vekt før jeg var i sirkulasjon i dag. Jeg fryktet det verste etter mye god mat og drikke, men jeg landa på 115,9 - opp 0,4 kg fra forrige uke. Det er nok litt lavt, med tanke på at jeg ikke veide meg før rundt kl 13 i dag, men det er likevel mye hyggeligere enn jeg hadde frykta. Nå skal jeg prøve å være fornuftig resten av denne uka, så får vi se hvordan det går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar