mandag 30. juli 2012

Heftig tilbakeslag

Tallene lyver ikke, og deres tale er klar: Jeg er satt mange måneder tilbake. I dag veide jeg 119,2 kg, og midjen målte 132 cm. Det er sommerferiens dystre arv på den siste feriedagen. Det meste har kommet i løpet av de siste par ukene, så jeg har et lønnlig håp om at det skal være mulig å nedkjempe i hvert fall en del av det raskt, men jeg må nok innse at dette vil ta tid. Jeg har latt meg friste altfor mye, og jeg tar for lett på at kaloritellingen må foregå hver dag, ved hvert måltid. Kombinert med at rutinene har gått i oppløsning de siste ukene, så er det ikke rart det har gått galt.

Det kommer til å smerte å snu om på dette her, men jeg må bare prøve, selv om det innebærer at jeg kommer til å være kjipere å ha med å gjøre de neste ukene.

2 kommentarer:

  1. Kom igjen tjukken, du har jo gått ned over 20 kilo siden start... Men du må begynne å drikke vann isteden for noan annet kliss....

    SvarSlett
  2. Det er bare ca 3 prosent av minimum vekten du hadde. Jeg vinner- 2 uker og 4 % :). Stå på og bli med på en ekstra time på Domus. Kadri

    SvarSlett