mandag 15. oktober 2012

På rett vei igjen!

118,7 kg viste vekta i dag. Jeg har veid meg hyppig, så jeg trodde jeg hadde gått opp litt, men vektklubb.no kunne fortelle meg at jeg tvertimot hadde gått ned 0,8 kg siden forrige uke! Det er jeg ganske fornøyd med - selv om jeg på et tidspunkt denne uka var nede i 117,2 kg. Det går opp og og ned i løpet av uka, og jeg spiste en søndagsmiddag i går som bidro til å dra det litt opp. Men nesten 1 kg på en uke skal jeg være fornøyd med!

Jeg har satt meg et slags uformelt vektmål for dette året - og har inngått et lite veddemål på det også med ei venninne. Jeg skal innen nyttår veie mindre enn jeg har gjort noen gang - dvs 114,5 kg. Da har jeg 4,2 kg igjen og litt under tre måneder å klare det på. Det kan bli hardt i juletida, men det er sannelig verdt det om jeg lykkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar