fredag 5. oktober 2012

Slankekorpset, dag 571

Så langt har denne uka gått over all forventning. Jeg veier nå 118,6 kg, og har til og med klart å spare opp 1000-1200 kcal etter trening og at jeg ikke spiste opp alle kaloriene i går. I går skyldtes det at jeg oppdaget Saritas kylling vindaloo, som bare inneholdt 480 kcal på 600 g. Da blir man ganske mett - i hvert fall når du må ta en brødskive etterpå for å dempe kryddereffekten etter å ha tømt begge posene med sterk chili over maten!

Nå kommer imidlertid et par utfordringer. I dag skal jobben ha arbeidsmøte om budsjett på et hotell hele dagen, og da blir det lunsjbuffet. Det er alltid en utfordring, fordi jeg lett mister oversikten i all den fristende maten. Jeg skal prøve å legge bånd på meg. I tillegg blir det en litt sosial helg, så jeg setter alt inn på å få lagt inn en styrkeøkt etter jobb i dag for å brenne litt kalorier.

Jeg får krysse fingrene og puste med magen for at jeg kommer meg gjennom helga på balansert vis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar