torsdag 4. oktober 2012

Slankekorpset: Dag 570

Dag 4 av rebooten tar til, og jeg har vært gjennom dag 3. I dag veide jeg 119 kg, så jeg fortsetter å tape vekt. Dette er ikke unormalt på hverdagene - lakmustesten blir helga som kommer. I går klarte jeg å komme meg på trening igjen og gjennomførte i grei stil, følte jeg. Det var litt tyngre å ikke klare å være hjemme før litt over ni på kvelden, siden jeg da måtte spise middag og i tillegg klare å legge meg tidlig, siden jeg måtte være på jobb litt før åtte i dag. Resultatet ble at middagen ble en Grandiosa. Ikke det sunneste, men heller ikke det verste å putte i seg. Jeg spiste også en brødskive med chilikreps i aïoli, så jeg tror jeg traff kaloritallet etter trening ganske nøyaktig i går.

Jeg opplever nok treningsøktene som den vanen det er verst å re-etablere, fordi jeg får så utrolig sene kvelder når jeg trener. I tillegg er det krevende når jeg sånn som i dag hadde møtemat til frokost - jeg overvurderte forhåpentligvis kaloriinnholdet i rundstykkene vi fikk - men det er mest slitsomt å ikke ha noe fri tid igjen når jeg kommer hjem. Samtidig er alternativet verre: Jeg får enda mindre energi av ikke å trene! I tillegg går jeg ikke sulten i det hele tatt på treningsdagene, siden jeg da kan putte i meg en del mer kalorier.

1 kommentar:

  1. Stå på! Har du ingen mulighet for å trene i arbeidstida en gang i uka?

    SvarSlett