søndag 27. mars 2011

Jeg klarte det!

Festspøkelset kan gå hjem og vogge. Jeg vant over det. Det ble fest i går (om enn med noe fram og tilbake i forhold til hvor mange vi ble), med middag først. Jeg lagde hotte svinekoteletter; svinekoteletter med løk/karri/tabascosaus og stekte epler og bananer i chili. Veldig godt, og jeg motstod fristelsen til å ta for mye kotelett, og spiste banan- og epletilbehør når jeg hadde lyst på mer. Jeg hadde nok spist litt lite ellers i løpet av dagen, for jeg hadde en satans hodepine da jeg la meg. Men det kan også skyldes rødvinen jeg drakk :-) Jeg klarte å holde kaloritallet sånn noenlunde, og våknet frisk og uthvilt i dag med følelsen av at jeg hadde hatt full kontroll - og likevel hatt det gøy!

Jeg ble også kvitt snopet mitt. Bjørn Tore fikk tilslaget på kr 305,-, og pengene går nå til Fantasiforbundets prosjekt om å lage laiv i Palestina. Vel... i hvert fall så fort Bjørn Tore overfører pengene til meg og henter posen med snop som han glemte her.

Alt i alt: Jeg klarte det - jeg vant over festspøkelset og snopet mitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar