fredag 18. mars 2011

Snopauksjon!

En viktig inspirasjonskilde til at jeg nå har gjort dette til et litt mer offentlig prosjekt enn tidligere slanking, har vært Kristian  Fjellanger, god SV-er og forfatter av boka Feit. Jeg har ikke lest Feit ennå, men Kristian holdt et knakende godt kåseri på Oslo SV sitt årsmøte. Der la han fram sin slankepolitiske plattform. Og første punkt på den lista var å hive snopet. (De to andre var å gå en tur hver dag og begynne å røyke. Jeg nærmer meg daglig tur, men begynne å røyke kommer nok langt ned på lista ;-)  )

Så jeg skal ta Fjellangers oppfordring: Jeg skal kvitte meg med snopet. Men bare å hive det føles litt bortkasta. Og å gi det bort er jo egentlig litt slemt. Jeg har derfor bestemt meg for noe langt mer spektakulært: Det skal auksjoneres bort!

Jeg har en del snop, hovedsakelig fordi jeg har vært på tur med danskebåten og vært litt møteleder. Det som auksjoneres bort er derfor:
1 eske skipperpiper i lakris (åpnet, jeg har spist en eller to)
1 pose twist (mangler en eller to biter som jeg har spist)
1 stor pakke after eight (uåpnet)
1 middels stor boks med salte pingvin-pastiller (uåpnet)
1 stor pakke kinder-sjokolader (uåpnet)
1 pakke rettferdig nøttesnop + to rettferdige sjokolader.

Alt auksjoneres bort i én pakke, og pengene går til et veldedig formål. Kom gjerne med forslag til hvilket!

Du kan legge inn bud i auksjonen ved å skrive budet ditt på veggen til denne fjesbokeventen: Snopauksjon med fest

Auksjonen avsluttes kl. 00.00 natt til 27. mars. For å feire auksjonen kommer jeg til å ha en fest samtidig, og deltakerne på festen kan også legge inn bud på stedet. Festen er i min ettromsleilighet på Trosterud, så den blir begrensa til de som er inviterte av meg :-)

1 kommentar:

  1. Veldedig formål: Fantasiforbundets nyeste prosjekt - "Laiv i Palestina". Presenteres på Nasjonalt Prosjektforum 3. april (:

    SvarSlett