mandag 24. oktober 2011

19 kg og 15 cm

I dag var det tid for både veiing og måling av livvidden. Vekta viste litt oppgang fra sist uke - opp 0,7 kg til 124,9 kg. Samtidig viste livvidden en solid nedgang fra sist måling for fire uker siden - jeg tror det er 2 cm mindre, til 137 cm.

Jeg har igjen én uke til målet for denne 3-måneders perioden, nemlig 123,7 kg. Det er 1,2 kg ned, så det skal nok holde hardt. Nå har jeg dog en relativt rolig uke foran meg, hvor jeg kan fokusere på å holde løpet stramt, så det er håp i hengende snøre!

Totalt har jeg altså gått ned 19 kg siden Slankekorpset startet 14. mars. Kanskje enda viktigere: Jeg har gått ned 15 cm rundt livet, altså målt 2 cm over navlen. Det er jeg stolt av, og det føles deilig!

1 kommentar:

  1. Godt jobbet, Christer!
    Magemålet sier vel mer enn kiloene, selv om du har gått ned en respektabel mengde kilo også. Du skal vel ikke se bort fra at du har en betydelig større muskelmasse nå i tillegg.

    SvarSlett