mandag 31. oktober 2011

Et mål er nådd, en milepæl forbi

22. juni 2009: Jeg veier 123,8 kg, og er strålende fornøyd etter å ha gått ned fra 152 kg. Men det er siste gang på lenge jeg skal veie så lite. I løpet av sommeren slapper jeg av, og i løpet av høsten er det en veldig tung tid; morfaren min dør, og jeg knekker meg nesten på å forsøke å endre ukulturen i Hyperion. Resultatet er at jeg gradvis siger oppover i vekt. I løpet av det neste halvannet året forsøker jeg flere ganger å komme tilbake på den rette sti, men det er halvhjerta, og til slutt gir jeg opp. I mars 2011 veier jeg 143,9 kg og måler 152 cm rundt livet, og føler meg utkjørt. Jeg tar grep, og Slankekorpset er født.

31. oktober 2011: Jeg veier 123,5 kg og måler 137 cm rundt livet. Jeg har nådd målet for 3-månedersperioden som utløper, og har tatt igjen to år, fire måneder og ni dagers tapte innsats. Nytt mål er 118,5 kg innen 30. januar 2012. Klarer jeg det, vil jeg ha tatt igjen 13 års tapt innsats.

6 kommentarer:

  1. Christer, dette er glimrende. gratulerer så mye! Stå på videre, gamle ørn!

    Finn

    SvarSlett
  2. Kjempebra, Christer. Utrolig kult å nå sine mål!

    Frode NF

    SvarSlett
  3. Nok en gang: Jeg er mektig imponert!

    SvarSlett
  4. Satan. Snart er det ikke mer igjen av deg :O

    SvarSlett
  5. Gratulerer :) Og takk for inspirerende (om en litt tidkrevende) lesning en grå onsdag :)

    SvarSlett