mandag 17. oktober 2011

Endelig!

Framgang igjen! I dag viste vekta nådige 124,2 kg. Det er godt over 1 kg ned siden forrige uke, og betyr at jeg nok en gang er tilbake på sporet i vektprogrammet mitt. Per 15. november håper jeg å ha gått ned til 123,7, som vil tangere det laveste jeg har ligget siden jeg begynte målinger i 2006. Det er altså bare en halv kilo igjen før jeg har tatt igjen alt det tapte etter den største sprekken min!

Suksessen denne uka skyldes nok at jeg har klart å beholde tilnærmet full kontroll. Det har ikke vært én dag med utskeielser, og jeg har trent som jeg skal. At det ikke har vært noe særlig møter, og at jeg påla meg selv en rolig helg har nok bidratt.

Jeg puster lettere nå, det ser ut som dette prosjektet kan gå veien. Men det er hard jobbing - jeg kan ikke lure meg selv til å tro noe annet. Slapper jeg av, står jeg stille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar