mandag 3. oktober 2011

På sporet igjen

Faksimile: Vektklubb.no
Trofaste lesere vil huske at jeg forrige uke hadde en veldig negativ vektutvikling som følge av Det gode liv helga før. Denne uka er jeg endelig tilbake i den banen jeg skal ligge i. Den grå banen på grafen over viser hvor jeg må ligge for å klare å nå vektmålet mitt for 1. november - 123,7 kg. I dag ligger jeg nøyaktig på banen.

Dette har ikke vært lett. Uka som ligger bak meg har vært full av krevende utfordringer. Jeg har spist mye møtemat, jeg har deltatt i debatt med påfølgende ølinntak og jeg har vært ganske trøtt. Likevel har jeg klart å skvise inn tre treningsøkter, og jeg tror jeg kan takke de øktene for mye. I tillegg var jeg ordstyrer i helga, og da klarte jeg å kontrollere matinntaket ganske greit, siden jeg var for sliten til å være sosial da kvelden kom.

Denne uka tror jeg det er høstferie, så kalenderen er ganske tom. Det gjør forhåpentligvis at jeg får mer tid til å holde opplegget gående og puste ut litt, og lettere kunne planlegge å spise skikkelig og kontrollert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar