mandag 2. april 2012

Fabelaktig vektstatus og løsning på påskenøtter!

Påskens første innveiing er gjennomført, og med strålende resultater! 117,4 kg veide jeg i dag, og det er ned 1,5 kg fra forrige uke (som nok var kunstig høy). Det betyr at jeg er tilbake på tre-månedersplanen for å nå 116,3 kg til 1. mai - eller 5 kg på tre måneder. Faktisk er jeg nå ørlite grann foran planen, slik at jeg har et lønnlig håp om at dette skal gå. Påsken blir nok krevende - ikke fordi det er så mye snop og sånn (det klarer jeg å holde meg unna), men fordi det er en uregelmessig tid. Rutiner sprenges, så jeg prøver å kompensere med trening. Vi får se om det går.

I går prøvde vi den første runden med årets påskenøtter, og jeg fikk inn fire svar. Spørsmålet var hvor lang tid jeg brukte på å sykle oppover fra Vålerenga til Trosterud - en strekning på 6,1 km - lørdag kveld. Den som kom nærmest med sitt forsøk, var Kenneth Berg, fra Honolulu, med 27 minutter. Det riktige svaret var ca 28-29 minutter. Til alle dere andre som gjetta: Takk for tilliten, men det er bare oppover, altså!

Siden ingen foreslo premie, så er Kenneths premie foreløpig en glad syklist!

1 kommentar: