søndag 15. april 2012

Uggen i formen og slanking

Siden tirsdag har jeg ikke vært helt bra. Uten å gå i detaljer, så er det nok noe jeg har spist, og jeg merker det er en kjip trussel mot slankinga. Jeg er ikke så syk at jeg må holde meg hjemme, men jeg er uggen i formen, så alt blir litt verre, og trening har vært helt utelukka. I tillegg har jeg mer selvmedlidenhet (veldig kledelig egenskap, for øvrig), sånn at jeg har lettere for å spise ting jeg ikke bør - noe påsken ikke helt hjalp mot heller. Jeg klarer å holde sånn tålelig stand, ser det ut for, men det kan forsinke meg litt. Ergerlig, men jeg er alt blitt bedre, så jeg satser på at det går over - og at det tar selvmedlidenheten med seg! Noen dager går greit, men nå er det på tide å ta seg i nakkeskinnet og skjerpe seg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar