mandag 30. april 2012

Jeg klarte det!

Jeg deler inn slankeåret i 3-månedersbolker, og setter et mål for hver bolk som innebærer at jeg skal ned 5 kg. Det er akkurat passe ambisiøst, og har vist seg å fungere godt i over et år nå. Etter at jeg forrige uke gikk opp 2,5 kg, så var spenningen derfor stor: Ville jeg nå målet mitt til 30. april?

Tydeligvis gikk det bra! I dag veide jeg 116,1 kg - 0,2 kg under målet. Det er er ned 3,2 kg fra forrige uke, og skyldes nok i stor grad at det var mye vann i kroppen sist mandag. Jeg kan altså være strålende fornøyd, og det nye målet mitt er nå 111,1 kg (det bør være lett å huske) innen 1. august. Det kan bli krevende, fordi jeg da skal gjennom sommerferien. Men jeg får krysse fingrene og stirre hardt mot målet!

Jeg tok også midjemålet i dag. Det var 131 cm, og jeg tror det er ned en cm på fire uker. Det er også som det skal være!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar